divendres, 3 d’agost del 2012

Shugakuin

No se si aquesta serà la meva ultima entrada, però avui és el ultim dia que estic a Kyoto abans de començar les vacances. I no volia deixar el blog sense fer una entrada al lloc on he viscut durant aquest 3 mesos: Shugakuin I-house. És bàsicament una residencia per estrangers on nomes pots estar com a màxim un any. Els preus son molt i molt interessants, sobretot pels preus que hi ha en general de lloguer a Kyoto. Per poder accedir a elles crec que has de tenir ja un contacte aquí i a sobre entres per sorteig. Jo vaig tenir la sort de tenir una habitació per la meva estada ><

Durant aquest 3 mesos he estats visquen en una habitació de tipus D en la planta Baixa ( a Japó anomenada plata 1). De tipus D vol dir que tenia banyera dins del meu apartament, cosa que s'agraeix bastant. Hi ha dutxes comunes, però personalment m'agrada més no haver-les de fer servir. Dins del apartament hi ha una cuina de inducció. Vaig quedar bastant sorprès ja que funciona bastant bé i bastant millor que les vitroceràmiques normals. El menja s'escalfa molt més ràpid. Tinc un vídeo gravat del primer dia de com es l'habitació.


A la residencia hi ha bastants espais comuns, com rentadores ( a monedes, tristament), dutxes, cuina i un espai per jugar a pingpong. No esta gens malament.


La zona no esta gens malament, però esta bastant molt allunyada del centre. La gracia es que esta bastant aprop del institut i del campus central de la Universitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada